2/21/2010

Cyber Bus


Google bus
Internet giant Google has come up with a project, ‘Google Bus’ which has been especially designed for Tamil Nadu. It will hit the roads within two months. Google Bus will create awareness among the people of the various internet applications that would be of great benefit for the people. It will mainly focus on educating the people on how the usage of internet could help the people in improving their quality of living.Google Bus will help the police in monitoring the functioning of more than 600 internet browsing centres available in Chennai. This mobile bus comprises of computers and wireless internet connectivity. Less than 5% of the people are used to the different internet applications. So Google Bus will help the people to know more about the uses of internet and its applications. Google has chosen Tamil Nadu as it has good road facilities.

2/16/2010

BUS





တီ ေက


က်ေနာ္ေနထိုင္ရာဘန္ေကာက္ျမိဳ ့ေတာ္ၾကီး မွာ ျဖစ္ပါသည္။က်ေနာ္ေနသည့္ က်ေနာ္၏ အခန္းက်ဥ္း ေလးႏွင့္ က်ေနာ္အလုပ္ရွိရာရုံးမွာ အနည္းဆုံး ၄၅ မိနစ္ မွ ေန၍ကားလုိင္းအေျခအေန ႏွင့္ ကားပိတ္ဆို ့မွဳအေပၚမူတည္ ျပီးေတာ့ ၁ နာရီ ၃၀ မိနစ္ေလာက္ၾကာေအာင္ကားစီးျပီးသြားရပါသည္။အမ်ားအားျဖင္ေတာ ့ဘန္ေကာက္ျမိဳ ့ ေတာ္ၾကီး၏ ဆိုးရြားလွေသာကားမီးခိုးမ်ားအား ေရွာင္ခ်င္ေသာေၾကာင့္ က်ေနာ္သည္အဲကြန္းကား ကိုသာစီးျပီး ရုံးသြားျဖစ္ပါသည္(တကၠစီ စီးျပီးမသြားႏိုင္တာလည္းပါသည္)
ေန ့စဥ္ မနက္ ၀၇း၀၀ နာရီမွာ အလုပ္သြားျဖစ္ျပီ ညေန ့ပိုင္း ၀၄း၀၀ မွစျပီး ၀၆း၀၀အထိရွိေနေသာ ကားပိတ္ ဆို ့မွဳကိုေရွာင္ခ်င္ေသာေၾကာင့္ ညေန ၆ နာရီေနာက္ပိုင္းသာ ျပန္ျဖစ္သည္မွာမ်ားပါသည္။သို ့ေသာ္လုံး၀လြတ္ ကင္းသည္ေတာ့ မဟုတ္ေသးေခ်။
ဘန္ေကာက္၌ က်ေနာ္အလုပ္လုပ္ေနသည့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာေသာကာလမ်ားအတြင္း ထိုင္းလူမ်ိဳးမ်ား ၏ထူးျခား ေသာဓေလ့ထုံးစံမ်ားက်ေနာ္တို (့ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား)ႏွင့္မတူေသာအခ်က္မ်ားအားသတိ ထားမိပါသည္။ ထိုအ ခ်က္မ်ားသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင့္ထိုင္းႏိုင္ငံ၏ အစစအရာရာ မတူညီေသာ အေျခခံ မွစျပီးေတာ့ အျခားလူမွဳ ့ေရးအ ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ဟုေျပာဆုိလာပါကလည္း က်ေနာ္ လက္ခံမည္သာျဖစ္ပါသည္။
ထိုအခ်က္မ်ားကေတာ့ တျခားမဟုတ္ပါ။ကားတစီးေပၚ၌ ရဟန္းတပါး တက္လာပါက ထိုရဟန္းထိုင္ ရန္ခုံမဆို ထားႏွင့္ ထိုရဟန္းေတာ္၏သကၤန္းႏွင့္မထိမိေအာင္ပင္လူပမ်ားက ရိုေသသမွဳျဖင့္ ေရွာင္ရွား ၾကသည္။ ေနာက္ တခ်က္မွာ ခေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ေယာက်ာၤးမိန္းမတက္လာလ်င္ခေလးအတြက္ထိုင္ခုံေနရာဖယ္ ေပးေလ့ရွိၾက ပါ သည္။ထို ့ေနာက္အဖိုးအို အဖြားအို ဗိုက္ၾကီးသည္အမ်ိဳးသမီးစသည္ ျဖင့္ေနရာဖယ္ေပးေလ့ရွိသည္ကို ေတြ ့ရ ပါသည္။
က်ေနာ္တို ့ကိုယ္ က်ေနာ္တို ့လူမ်ိဳးၾကီး ဗုဒၶဘာသာထြန္းကားသည္ ႏိုင္ငံတြင္ ေမြးဖြားေနထိုင္ျပီးလြန္စြာမွ ယဥ္ ေက်းေနပါသည္ဟူ၍အထင္ေရာက္ေနသည့္ အခ်ိဳ ့ေသာျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားအတြက္ေတာ့လြန္စြာမွဂရုတစိုက္ ေလ့က်င့္သင္ယူသင့္သည္ ယဥ္ေက်းမွဳ ဓေလ့ထုံးစံမ်ားျဖစ္ပါသည္။
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္း အနီးနားတြင္ သက္ၾကီးရြယ္အို အမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီးၾကီးေတြ ရပ္ေနလ်င္ ထိုင္ေနလို ့ မရသည့္ ထုံးစံကက်ေနာ္ကိုယ္တြင္းမွာ ၀င္ေရာက္မွန္းမသိ၀င္ေရာက္ေနျပီျဖစ္ျပီး တခါတရံ ဤ အတြက္လည္း ကိုယ္ ကို ကိုယ္ လူမသိသူမသိေက်နပ္ ဂုဏ္ယူမိပါသည္။ၾကဳံတုန္း က်ေနာ္ ဗမာျပည္ရန္ကုန္မွာ လူမ်ိဳးၾကီး မျပီ သသည္ ကားေပၚက ျဖစ္ရပ္မ်ားအား စဥ္းစားမိ၊ၾကားမိတိုင္းလည္း က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ဤ ျဖစ္ရပ္ကို က်ဴးလြန္မိ သလို ရွာက္မိသည္ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာရွိေနသည္ကိုလည္း က်ေနာ္ ၀န္ခံပါသည္။
ဘန္ေကာက္ျမိဳ ့မွာ တခါတုန္းကက်ေနာ္စီးလာသည္ ဘတ္စ္ကားအား ဟိုတယ္တခုမွ ထြက္လာသည္ ကိုယ္ပိုင္ ကားတစီးမွ ေဘးမွ၀င္ေရာက္တိုက္မိပါသည္။ထိုေနာက္ ထိုကားသည္ နဂိုေနရာကို ျပန္လည္ ရပ္ေနပါသည္။ က်ေနာ္ ဘတ္စ္ကား မွ စပါယ္ယာသည္ ဆင္းၾကည့္ျပီးေနာက္ ကားေပၚသို ့ ျပန္လည္ တက္လာသလို ၀င္တိုက္ သည့္ ကားမွ မိန္းမပ်ိဳ သည္လည္း ရွက္ကိုးရွက္ကန္း အမူအရာျဖင့္ မိမိအမွား ကို သိသလို ပုံစံျဖစ္ေနပါသည္။
ဤေနရာမွာ လည္း က်ေနာ္ ထက္သက္ၾကီး၀ါၾကီးတစ္ေယာက္ေျပာဖူးသည့္ မင္းစဥ္းစားၾကည့္စမ္း.. ကား တိုက္ ျပီး ဘက္ၾကည့္မွန္ေလးတစ္ဖက္ျပဳတ္ထြက္သြားတာနဲ ကားေတြေပၚကေနျပီး ကားစက္္ႏိုးတဲ့ ေဂါက္တံၾကီး ေတြ ကိုင္ျပီး ဆဲဆို ရိုက္ႏွက္ၾကတာ တို ့တိုင္းျပည္မွာဘယ္ေလာက္ရုပ္ဆိုး တဲ့ျဖစ္ရပ္ေတြ လည္းလို ့ ….ဆိုတဲ့စကား ေလးကို သတိရမိပါတယ္။
ဒါကလဲ အင္မတန္ယဥ္ေက်းပါတယ္ဆိုတဲ့ လူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးရဲ ့အျပဳအမူေတာ့ မဟုတ္တာေသခ်ာပါတယ္ က်ေနာ္ ေရးေနတာေတြက ထိုင္းေတြကို ေျမာက္ပင့္ ခ်ီးမြမ္းေရးသားျပီး ကိုယ္တိုင္းျပည္ နဲ ့ကိုယ္လူမ်ိဳး ေတြ ကိုႏွိမ့္ခ်ဖို ့ လားဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ေခတ္အဆက္ဆက္ အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြဟာကိုယ္အတြက္ဘဲၾကည့္ခဲ့ၾကတဲ့အတြက္ ၊ဆင္းရဲ တြင္းထဲမွာ ဒုကၡမ်ိဳးစုံေရာက္ခဲ့ရ တဲ့ က်ေနာ္တို ့လူမ်ိဳးေတြကိုထိုင္းလူမ်ိဳးေတြဆီကတင္မကတျခား ေသာ နိုင္ငံလူမ်ိဳးေတြရဲ ့မေကာင္းတဲ့ အခ်က္ေတြကို မယူဘဲ ေကာင္းတဲ့အခ်က္ေလးေတြကို ယူဖို ့နဲ ့ရွိေနျပီးသား ေကာင္း တဲ့ယဥ္ေက်းမွဳ ဓေလ့ထုံးစံေလးေတြကို မေပ်ာက္ပ်က္သြားေအာင္ ထိမ္းသိမ္းေစခ်င္တာက က်ေနာ္ရဲ ့ ေစတနာမွန္ပါ။
ေန ့စဥ္ ကားစီးျပီးရုံးသြားစဥ္ ေတြခဲ့ရတဲ့အေတြ ့အၾကဳံေလးေတြထဲကတခုကေတာ့ ဘယ္လူမ်ိဳးမဆို လား… လူသားသိပ္ျပီသတာဘဲလားဆိုတာ က်ေနာ္ ေသေသခ်ာခ်ာမသိေတာ့ တာေသခ်ာပါတယ္… ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ေျပာသလို ကားတိုက္တာ ကားပ်က္စီးသြားတာ..လူေတြက်ပ္ေနစဥ္မွာ တစ္ဦး ႏွင့္တစ္ဦး ေနရာဖယ္ေပးအထုပ္မေပးနဲ ့လုပ္ခဲ့ၾကတဲ့ ထိုင္းလူမ်ိဳးေတြဟာ.. ကားေပၚမွာလူနည္း လူရွင္းလာျပီဆိုတာ နဲ ့ စတင္လွဳပ္ရွားၾကေတာ့တာပါဘဲ..အဲဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ထိုင္ခုံရဲ ့အတြင္းဖက္ က်ရာ ျပဳတြင္းေပါက္နဲ ့ကပ္ရက္ ေနရာကို ေရြ ့ၾကတာပါဘဲ… က်ေနာ္ေန ့စဥ္ စီးေနတဲ့ကား ျဖစ္တဲ့အ တြက္ ဒီကားဟာ ဘယ္ေနရာမွာ ကားဂိတ္ ဆုံး ေတာ့မယ္.. အခုထိုင္ေနတဲ့ သူေတြထဲက ဘယ္သူေတြဟာ ဘယ္ေနရာမွာ ဆင္းမယ္ ျပီးေတာ့ ကားကလဲ ဂိတ္ဆုံးေတာ့မယ္ဆိုတာ က်ေနာ္လဲသိသလို အားလုံး ေသာ ဒီကားစီးသူေတြလဲ သိၾကမွာပါ… ဒါေပမဲ့……လူ သားျပီ သစြာပါဘဲ က်န္ေနေသးတဲ့ အခ်ိန္ေလး ငါးမိနစ္ ဆယ္မိနစ္ေလာက္အခ်ိန္ေလးအတြက္ အတြင္းဖက္ေန ရာ ေတြကို ေရြ ့ၾကေျပာင္းၾကတာမ်ား ဆိုရင္ ဒီဖက္ခုံကလူကဟိုဖက္ကူး ဟိုဘက္ကလူကလဲထိုင္ခုံ နည္းနည္း ပိုေကာင္းတဲ့ ေနရာကိုေျပာင္း နဲ ့က်ေနာ္တို ့ငယ္ငယ္က ကစားတဲ့ တိုင္ဦးတန္း ကစားေနသလို ပါဘဲ……. အေတြးထဲေပၚလာ ေအာင္ စဥ္းစားသာၾကည့္ပါေတာ့….ဘယ္ေလာက္မ်ား အလုပ္ရႈပ္ေနၾကသလဲဆိုတာ…အဲဒီ အလုပ္ ရႈပ္ခ်င္း ကလဲ အလြန္ဆုံး ဆယ္မိနစ္ေလာက္ လုံးအတြက္ ကိုယ္တခ်ိန္လုံး ေလးဆယ္ငါးမိနစ္ေလာက္ ဖင္ပူ ေအာင္ထိုင္လာခဲ့တဲ့ ေနရာေလးကို ေရြ ့ျပီးေတာ့ ေျပာင္းႏိုင္ေသးတယ္ဆုိရင္ ရာထူး ဂုဏ္ ပိုက္ဆံ အစရွိ တဲ့အရာအားလုံးကိုအေျခခံတဲ့ ေနရာထိုင္ခုံတလုံးအတြက္မ်ားဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ မ်ားတြန္းၾက တိုက္ၾက ခုတ္ၾက ေစာင္းေျမာင္းၾကမလဲဆိုတာစဥ္းစားမိရင္ က်ေနာ္ ဆင္းရမဲ့ မွတ္ တိုင္ ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ က်ေနာ္ ေနရာေလးကို ႏွေမ်ာမိေနေသးပါေတာ့ တယ္…..




တီေက


*ခရက္ဒစ္..

၁။လိုက္ဖက္ညီသရုပ္ေပၚႏိုင္ရန္ ဟိုအရုပ္ ဒီအရုပ္ ေတြ႕ကရာ ေကာက္ဆက္သည္။
၂။ကာယကံရွင္၏ ဂုဏ္သိကၡာကို ငဲ့ညွာေသာအားျဖင့္ မ်က္ႏွာကို ကြယ္ေပးထားပါသည္။

2/08/2010

ေစာထဒ႑ာရီ ျဖန္႕ခ်ီရန္အသင့္

ေစာထဒ႑ာရီဆီးရီးစ္ ဒုတိယေတးျမည္း
ဖိုင္ေဒါင္းရန္-
အခ်ိန္လြန္ကာႏႈတ္ဆက္ၿပီးမွ ျပည္ဖံုးကားလိုက္ကာၾကားက ေခါင္းျပဴပီး သီခ်င္းလာဆိုတဲ့ ”ၿငိမ္းေစ“ ရဲ႕ ခံစားမႈေတးကို
အခ်ိန္လြန္ကာႏႈတ္ဆက္ၿပီးမွ လိုက္ကာမက် မီးမၿငိမ္း ဆိုင္းမရပ္လို႕ အညြန္းမဲ့ဇတ္ကို အတိုင္းမဲ့ကျဖစ္ေနတဲ့
“ကမၻာမေၾက”
သရုပ္ျပ ျဖတ္ ထုတ္ ဆက္ သည္။
-

ေစာထစခန္း ျမန္မာႏိုင္ငံလုံးဆိုင္ရာေက်ာင္းသားမ်ားဒီမိုကရက္တစ္တပ္ဦး တပ္ရင္း ၂၁၀၊ ၂၁၄ မွ

က်ဆုံး၊ ေသဆုံး၊ ေပ်ာက္ဆုံးသြားခဲ့ရေသာ ခြပ္ေဒါင္းရဲေဘာ္မ်ားအား ဤပို႕စ္ျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳမွတ္တမ္းတင္ပါသည္။

2/03/2010

ေစာထဒ႑ာရီ

တေရြ႕ေရြ႕ တိုက္စားေက်ာ္လြန္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလ ခရီးမွာ ေနာက္ကိုလည္ျပန္ ၾကည့္မယ္ဆိုယင္ အႏွစ္၂၀စြန္းခဲ့ပါၿပီ။
လက္နက္မ့ဲျပည္သူကို ”သံကိုသံျခင္း“ ရယ္လို႕ ရဲရဲေတာက္ မိန္႕ခြန္းနဲ႕ ၿခိမ္းေျခာက္ရင္း အၾကမ္းဖက္ၿဖိဳခြဲရင္းက အလြန္တိုေတာင္းတဲ့ကာလတခုအတြင္း အာဏာရွင္မင္းဆက္ ၃ဆက္ေျပာင္း-ျပဳတ္ ခဲ့ရတဲ့ ေနာက္မွာ
က်ားကန္လို႕မရေအာင္ ဗံုးဗံုးလဲက်တဲ့ မဆလနဲ႕ မဆလႏြယ္ဖြါး အစိုးရ ျပည္ဖံုးကားခ် အစားထိုးဖို႕
က်ားထိုးလို႕ေနရာယူတဲ့စစ္တပ္ အာဏာရွင္ တပင္ထူ မင္းမူျပန္တဲ့အခါမွာ။

-ဒူးေထာက္ လက္ေျမာက္လို႕ ရာဇ၀င္အရိုင္းမခံနိုင္ ေဖါ့ဖေယာင္းလို ေပ်ာ့ေျပာင္းခဲ့တဲ့ စာသင္ခန္းထဲက
လက္ေတြနဲ႕ ဓါးကိုဓါးျခင္းရယ္လို႕မာန္ထူ သမိုင္းေပးတာ၀န္ကို လက္ဆင့္ကမ္းယူရင္း ေဒါင္းအလံ တလူလူလြင့္လို႕ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ ျဖစ္တည္ခဲ့တဲ့သမိုင္း။
သမိုင္းစာတမ်က္ႏွာမွာေတာ့ ျမန္မာျပည္ ေ၀းသီေခါင္ဖ်ား ေတာေတာင္ၾကားက ေစာထဆိုတဲ့ ရြာမႈန္ေလးတရြာ
မာန္ဟုန္ေစြးေသြးနဲ႕ ရန္ အကုန္ သိမ္း- ၿငိမ္းေစရမယ္လို႕ - ဟုန္းဟုန္းထခဲ့ဖူးပါတယ္။

လည္အျပန္တလွည့္တခါမွာ တေကြ႕တခနေပမဲ့ ေစာထသမိုင္းရဲ႕ ဒိုင္ယာယီမ်ားဟာ တစိမ္းတရံေတြၾကား
ဒ႑ာရီေတြပြါးေနဆဲပါ။.......

*(ေစာထရဲေဘာ္အေပါင္းအတြက္ ကမၻာမေၾက မွ်ေ၀ခံစားသည္)



ၿငိမ္းခ်မ္းေရးမိုးေရ

Key; E ( Go Go ) Lyric; AK + ၿငိမ္းေစ
Intro; / E _ _B_ / Dbm _Abm _/ A _ B _ / E _ B 0 /
D/E A/B Em/Gbm G/A
I. ေစြလာတဲ့ မိုး' . ကေလးလို . . ေလေၿပသာ အနဳးညံ့ ဆံုးမို ့ . .
Gbm/Abm Em/Gbm D/E Bm/Dbm Gbm/Abm Bm/Dbm
ကမၻာေၿမၿပင္ကို သြန္းၿဖိဳးေပးပါ . . ထာ၀စဥ္သူသာ ၿပိမ္းခ်မ္းေရးရွာေဖြ' . . ဘို ့ေလ .
Em/Gbm G/A Gbm/Abm A/B
အခ်ိန္လြန္ကာ နုတ္ဆက္ၿပီးမွ . . မွာ'ခ်င္တာ မၿပီး "ေသးလို ့ေလ . .
D/E Bm/Dbm G/A Em/Gbm
တဖန္ၿပန္လာကာ . . ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရွာ ေဖြ' . .တဲ့ေန ့ . .
A/B Em/Gbm D/E Bm/Dbm
အိုလူသား . . ဒီ . အလြမ္းမ်က္ ရည္ . ေတြကိုေဆးေၾကာေပးပါ . .
Gbm/Abm Em/Gbm G/A Gbm/Abm
ေနရာတကာမွာ တရားမ်ွတစြာ . . . ေပ်ာ္ကာရြွင္ကာ ေသာကမရွိတာ . .
A/B Gbm/Abm //Bm/Dbm _ A/B _ //
ဘယ္သူဘယ္မွာ . . ဘယ္မေနခ်င္မလဲေလ . .
Gbm/Abm A/B // D/E _ A/B _ //
ဘယ္သူဘယ္မွာ . . ဘယ္မေနခ်င္မလဲေလ . .
// Bm/Dbm _ Gm/Am _ // G/A _ A/B _ // D/E _ A/B 0 //
II. ယံုၾကည္တဲ့ ၿငိမ္း' ခ်မ္းေရးကို . . ညီညီညာညာ ခရီးဆက္ၾကစို ့ . .
ရန္ကိုရန္က ၿခိမ္းေၿခာက္ၿခင္းေတြ. . ရာဇ၀င္ၿပင္ကာ အမုန္းလက္နက္ေတြ ရုပ္သိမ္းေစ . .
ငိုသံေတြအားလံုးတိတ္ဆိတ္ . . ရယ္သံေတြကို အစားထိုးဘို ့ေလ . . .
ဒီသံသရာရဲ ့ . . လြတ္ေၿမာက္ေရးးရွာ ေဖြ ' . . ၾကေစ . .
အိုလူသား . . ဒီအဆိုး အညစ္ ေတြကို' ေဆးေၾကာလိုက္ပါ . .
အခ်ိန္မွီၿပင္ကာ . . ေလာကၾကီးမွာ . . မေၿပလည္နိုင္တာ . . မရွိေတာ့တဲ့အခါ . .
း (ဘယ္အခါမွာမဆို . . ကမၻာမွာစစ္ၿငိမ္းေစ . . ) း
III. ေစြလာတဲ့ မိုး' . ကေလးလို . . ေလေၿပသာ အနႈးညံ့ ဆံုးမို႕
ကမၻာေၿမၿပင္ကို သြန္းၿဖိဳးေပးပါ . . ထာ၀စဥ္ သူသာ ၿပိမ္းခ်မ္းေရးရွာေဖြ... . ဖို ့ေလ ..
အခ်ိန္လြန္ကာ နုတ္ဆက္ၿပီးမွ . . မွာ'ခ်င္တာ မၿပီး "ေသးလို ့ေလ
ဒီသံသရာရဲ ့ . . လြတ္ေၿမာက္ေရးးရွာ ေဖြ ' . . ၾကေစ . .
အိုလူသား . . ဒီအဆိုး အညစ္ ေတြကို' ေဆးေၾကာလိုက္ပါ . .
အခ်ိန္မွီၿပင္ကာ . . ေလာကၾကီးမွာ . . မေၿပလည္နိုင္တာ . . မရွိေတာ့တဲ့အခါ . .
(ဘယ္အခါမွာမဆို . . ကမၻာမွာ စစ္ၿငိမ္းေစ . . ) ၄
--------------------------------
အင္္အားသစ္ရဲ႕့ည

Key; C ( Slow Go Go ) Lyric: ၿငိမ္းေစ
Intro: (C_ _ _/ Am_ F_ / Gsus4_G_ _/):
C Am_ F_ C
I အမွတ္တမဲ့နဲ႕ ေရာက္လို႕လာတဲ့ သံေယာဇဥ္ေလးရယ္
G Am_ Em_ G
ရင္မွာေလ ေမ့လို ့မရနိုင္ခဲ့ပါ
C Am_F_ C
II လြမ္းမိတဲ့ အင္းလ်ား့ရင္ခြင္ ၿပန္မေရာက္နိုင္ေတာ့ပါ
G Am_ Em_ G
ထာ၀စဥ္သာ ေတာင္းတလို့ ေနရမွာ
C Am_ F_ C
III အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ ေရွ ့ဆက္ခ်ီတက္ စြန္ ့စားသူေလးေရ
G Am_ Em_ G
ႀကင္နာစြာ အားေပးလို ့ေနသြားမွာ
C Am F Em_ G_
CHO: ႀကိဳးစာရင္းနဲ ့ ယံုႀကည္ခ်က္ကို ျဖည့္စြမ္းလို ့သြားမယ္ေလ
C Am F Em_ G_
ရဲရင့္ ျခင္းည ေအာင္ျမင္ျခင္းေတြ အေရာက္လွမ္းလိို ့ အရယူေလ
C Am F G
အနမ္းမ်ားရဲ႕့ည ေက်ာ္ျဖတ္ျခင္းေတြ အင္အားသစ္တို ့ျဖစ္ပါေစ
( Cmaj7 / Fmaj7 / Cmaj7 / Fmaj7 /) 3 ( G _ _ _/ Am x G x Fmaj7 x / F x x x /)
VI ပုခံုးထက္မွာ ေခါင္းကေလးမွီလို ့ သီက်ဴးတဲ့သီခ်င္းသံ
ရည္ရြယ္သူ ေအးျမရေစဘို ့ပါ
V ေမာပန္းလို ့ နြမ္းလ်ေနခ်ိန္ တို ့သီခ်င္းသံေလးေတြ
ရင္ခြင္မွာ ျငိမ္းေအးရေစသားကြယ္

III / CHO / ENDING: IV ..V…III…..။
--------------------
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးသံစဥ္

Key: C (Country) Lyric: ၿငိမ္းေစ + ဖိုးခ်ိဳ
Intro: / Am _ _ _/ Em _ _ _ / F _ _ _ / G _ G 0 /
F Gm F C
I. မွိုင္းညို ့တဲ့ေတာနက္တေနရာ၀ယ္ . . က်ဴးရင့္တဲ့ ခြပ္ေးါင္းသံသာတင့္ေမာဖြယ္ . .
F Gm F C
ေဒါင္းအိုးေ၀ ကြန္းေထာက္ခိုရာ ေၿမ . . စြန္ ့ခဲ့ရ ့ဘ၀ေတြ အသြယ္သြယ္ ဂုဏ္တင့္တယ္ . .
Bb C Dm Am
Cho 1: အဆင္းရနံ ့ သင္းေမွြးၾကည္လဲ့ . . ၿဖဴစင္စြာ ေပးဆပ္လို ့ သြားမယ္ . .
Bb C Dm / Am _ C _ /
ၿငိမ္းခ်မ္းေရး အစစ္အမွန္ တရားေတြ . . ဒီေၿမကဘာေပၚ လြမ္းရစ္ၿခံဳသိုင္းေစ . .

Music: // F _ _ _ / Gm _ _ _ / F _ _ _ / F_ _ _ /
/ Bb _ _ _ / C _ _ _ / Dm _ _ _ / Am _ C0 //
II. လူ ့ဘ၀ရဲ ့ အစိတ္အပိိုင္း အခ်ိန္ခါမွာ . . နဴးညံ့တဲ့ ေမတာ ကိုယ္စီ စြန္ ့က်ဲေစ .
ရုိးသားၿခင္း အရင္းခံ တည္ၾကည္ေစ . . ေအးၿမတဲ့ ဘ၀ေတြ အသေခ်္ ပြင့္ဖူးေစ . .

Cho 2: အတုအစစ္အလွရဲ ့ နွိဳင္းယွဥ္ၿခင္း . . ဟန္ေဆာင္သူေတြ အလွမ္းေ၀းကြာလြန္းေန . .
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးသံစဥ္မ်ား . . ဒီေၿမကဘာေပၚ အၾကြင္းမဲ့ ပိုင္စိုးေစ. .
Ending: ( II ) :// C _ _ _/ Dm _ _ _ / F _ _ _ / G _ _ _ //:
--------------------------
ယံုၾကည္ရာ

Key: G Lyric: ၿငိမ္းေစ
Intro: G _ D _ Em _ Bm _ Melody: James CoBayne

Em Bm C_ D _ G D Em_D _ G D Em _ D _
I. ရယူၿခင္းရယ္ . . ေပးဆပ္ရင္းနဲ ့ . . စြန္ ့လြတ္ကာ ခရီးနွင္ . .
Em Bm C_ D _ G D Em_D _ G D Em _ D _
မွန္းတဲ့လမ္းဆီ . . ေရာက္လုနီးၿပီ . . လွမ္းလက္ညီ ၾကေစ . .
G Bm Em D
ယံုၾကည္ၿခင္း ခိုင္ၿမဲေစ
G D Em Bm
CHO; ( အေသြး အသားမွာစိမ့္၀င္ရင္း . . ရင္းနွိးစြာ . .
G D Em _ Bm _ C D G_ D _
နွလံုး သားမွာ ၿဖစ္ေစေသာ လွမ္းဆက္ရာ . . ထာ၀ရ . ပြင့္ဖူးေစ )

Music: G _ D / Em _ Bm _ / G _ D _ / Em _ Bm _ / C _ D _ / G _ D _ /

II. မိုးယံထက္မွာ . . သန္ ့စင္ၿခင္းနဲ ့ ့ ့ ရြက္လြွင့္ကာ ခရီးနွင္ . .
နွစ္သိမ့္ၿခင္းရယ္ . . ခြင့္လႊတ္ရင္းနဲ ့ . . အမုန္းတရားေတြ ၿငိမ္းေစ . .
ယံုၾကည္ၿခင္း ခိုင္ၿမဲ .. ေစ

CHO; း( အေသြးအသားမွာစိမ့္၀င္ရင္း. . ေႏြးေထြးစြာ . .
အစြန္းတရားေတြ ကင္းစင္ေသာ . . လွမ္းဆက္ရာ ထာ ၀ရ ေဆာင္ၾကဥ္းေစ) း
အာ ဂါတ ဆိတ္သုန္းေေစ
--------------------
သမီးေလးအတြက္ရာဇ၀င္သစ္္

Key; G ( Country ) Lyric: ၿငိမ္းေစ

Intro; G_ _ _ /D _ _ _/ C _ _ _/G - D x C x /
G Em G Em
I. ေရဆန္ေလဆန္ ဆူးၾကမ္းတဲ့ခရီးေတြ ရင္ဆိုင္ယွဥ္ၿပိဳင္ နင္းတက္ေရွ့ဆက္
G D C D /G _ / Dx Cx /
တို ့ရဲ ့ကိူယ္ပိုင္ဘ၀ေတြ အားလံုးပဲ ေပးဆပ္ ခဲ့ပါတယ္
G Em G Em
II. ယံုၾကည္ရည္ရြယ္ လွမ္းဆုပ္္မဲ့ပန္းတိုင္ နွစ္ကိုယ္တူရင္ဆိုင္ တက္လွမ္းရင္းနဲ ့
G D C D /G _ / D x C x /
သမိုင္းတေခတ္ ရာဇ၀င္သစ္ကို အဆံုးစြန္းထိ လက္ဆင့္ကမ္းေနမယ္
G C Em G Em _ _ _ /
Cho း ( နံရံတံတိုင္းၾကားမွာ ခါးသီးတဲ့ ေန ့ရက္မ်ားကို မေၾကာက္တမ္း ေက်ာ္ၿဖတ္္ရင္း
C Em G B7 _ _ _ /
ခက္ထန္တဲ့ ရက္စက္မွဳေတြ အံတု ေခ်ဖ်က္္ရင္း
C Am D Em G C D _ _ _ /
သူရဲေကာင္းေမာင္နွံ အေတာင္ပံ ခတ္သံ မာန္ဟုန္ခ်ီ ၀ဲလြင့္ၿပန္ ့ေနဆဲ
G D C Em D _ _ _ /
ဂုဏ္ယူတယ္…..သမီးေလးေရ မင္းကေလးက တို ့ရဲ ့အားမာန္ ေပါ့
G D C Em D _ _ _ /
မွာခ်င္တယ္…… သမီးေလးေရ သမိုင္းေၾကြးကို ဆပ္ဘို ့မေမ့ပါနဲ ့
(G C Em D /G _ D x C x /):
# :(ယံုပါကြယ္ စိမ္းလမ္းတဲ့ ေန ့ရက္မ်ားဟာ တို ့ုအတြက္ၿဖစ္ေစမယ္ ) း
ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့
:(G _ _ _ / C _ _ _ / D_ _ _ / D _ Dx C x ) : /. . C x x x /

( I ) ( II ) CHO (#): Fine . . .
# :( ယံုပါကြယ္ စိမ္းလမ္းတဲ့ ေန ့ရက္မ်ားဟာ တို ့အတြက္ၿဖစ္ေစမယ္ ) း
ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့

# လူမမယ္အရြယ္ ၆ လသမီးေလးအား ခြဲရစ္ေစၿပီး မတရား ဖမ္းဆီးနွစ္ရွည္ ေထာင္ခ်ခံေနရရွာေသာ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုဂ်င္မီ နွင့္ မနီလာသိန္း တို ့အား ေလးစား ဂုဏ္ၿပဳ ခံစားၿခင္း ။
--------------
ခြင့္ၿပဳပါ. . အေမ

Key; C ( Slow Go Go ) Lyric: ၿငိမ္းေစ + Austin Minn
Intro; :(C _ / Am_ /Dm_ / G _ ):
C Am Dm G
I. အေမေရ …. အေမေရ……ေသာကနဲ ့ တမ္းတမ်က္ရည္
C Am Dm G
အေမေရ….. အေမေရ…… နွလံုးေသြးနဲ ့ ေပးဆပ္ခဲ့ၿပီ
C Am Dm G C _ / Am_ / Dm _/ G _
အေမေရ…..အေမေရ……. အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ အနိဳင္းမဲ့ေမတာေ၀ . .
C Am Dm G
II. အၿပစ္မ့ဲတဲ့ဲ ဘ၀ေတြကို ေဖးကူရင္းေလ
C Am Dm G
ရုိင္းစိုင္းတဲ့ မိတ္စာေတြကို ၿငိမ္းခ်ဳပ္ေစဘို ့ေလ
C Am Dm G
အေမရဲ ့သား ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ၿပည့္၀ဘို ့ေလ
C Am Dm G C _ / Am _ / Dm _ / G _
အေမ့ရင္ခြင္ထဲက ေခတ္တခဏ သြားခြင့္ၿပဳပါ အေမ…

( I ) :( C / G / Bb9 / Am / Ab+ / G / D9 / F / Gsus4 /G / ):
III ေ၀းလြန္းတဲ့ ဘ၀ေတြကို နီးနိုင္ဘို ့့ေလ
နိမ့္က်တဲ့ ဘ၀ေတြကို ၿမွင့္တင္နိုင္ဘို ့ေလ
အေမရဲ ့သား ယုံၾကည္ခ်က္ေတြ နွင္းဆက္ဘို ့ေလ
ဘ၀ေရဆန္ခရီးကို ကူးခတ္လို ့ေပးဆပ္ သြားမယ္ အေမ… C _ / Am _ /Dm _ /G _
( I ) Am / Dm / G ( II ) Am / Dm / G ( I ) Am / Dm / G
အေမေရ… အေမေရ . . . . . အေမေရ. . . .အေမေရ . .
သားရွိခိုးကန္ေတာ့လိုက္ပါတယ္ . . အေမ . . . fine ….

---------
တာၾကီးအတြက္သီခ်င္း

Key ; A ( Go Go ) Lyric: ၿငိမ္းေစ
Intro ; :(A - - - / Gbm - - -/Bm - - -/E - - -):
A Gbm E
ဒီသီခ်င္းနဲ ့ မင္းကေလးကို ဦးညြတ္လိုက္ပါရေစ
A Gbm E Bm A / E
အရြယ္မတိုင္ခင္ ျမင့္ျမတ္စြြာစြန္ ့လြတ ္ရဲ၀ံ့သူ ဘယ္ဆီမ်ားေရာက္လို ့ေနသလဲကြယ္
A Gbm E
ပညာရွာရင္းနဲ ့ မိဘရင္ခြင္္ဆိုးနြဲ ့့ ရမယ့္အခ်ိန္
A Gbm E Bm A / E
ေတာ္လွန္ေရး ေသြးေၾကြးကို အသက္နဲ ့ေပးခဲဲ့သူ ရာဇ၀င္ေမာ္ကြန္းထြန္းသစ္ေစခဲ့့တယ္

A Gbm E
CHO: ( တာၾကီး …. တာၾကီး . . . ညီေလးေရ :
A Gbm A Gbm
ဘယ္ဆီကို မင္းေရာက္ေနေန တိုင္တည္ကာ ကတိသစြာတည္္
E Gbm Bm E
အာဇာနည္သူရဲေကာင္း မင္းကို အစဥ္သာေလးစား ဂုဏ္ယူေနပါတယ္ )

(A / E / Bm / E / A / E / Bm / E / Bm / D ) (A / Gbm / Bm / E )
# ရွုိေျမာင္ၾကားမွာ ရုိးမအေပၚထိုးစစ္ဆင္နြဲရင္္းေလ
ကံၾကမာေရ မင္းကေလးအေပၚ အဆံုးအၿဖတ္ေစာလြန္းတယ္ ငါတို ့အားလံုး လြမ္းဆြတ္ေၾကကဲြျပီ
# ညီအကိုအရင္းထက္ မင္းကေလးကို အားလံုးခ်စ္ၾကတယ္
တခါတေလမ်ား မိဘေတြ တမ္းတေမ်ွာ္လင့္တတ္သူ ဘယ္လိုမွေမ့မရ နိုင္ဘူးကြယ္

(CHO): တာၾကီး . . .တာၾကီး… ညီေလးေရ…..Fade out…,

# က်ဆံုးေလၿပီးေသာ ေစာထစခန္းမွ အငယ္ဆံုးရဲေဘာ္ တာၾကီး (ေခၚ) ေက်ာ္စြာေအာင္ အား
ေလးနက္စြာ ဦးညြွတ္ အေလးၿပဳ လြမ္းဆြတ္ တမ္းတၿခင္း
-----------
ခံယူၿခင္း

Key: F ( Fulk ) Lyric: ၿငိမ္းေစ + AK
Intro : Drum 2 bars / Bb_ C _/ F _ C _ / Bb _ C _ / F_ C _ /
F C Dm _ C _ / F _ C _ /
I. ယုတ္တိရိွသြားၿပီ . . လမ္းမထြက္ေလ်ွာက္ရင္းက
F C Dm _ C _ / F _ C _ /
လက္ခုပ္သံမ်ားျမည္ . . အခြင့္သင့္သမွ် ေပးဆပ္ရ
F C Dm _ C _ / F _ C -_ /
တခုခုေတာ့ က်န္ခဲ့ၿပီ . . သက္ေရာက္မွဳ ေတာ့ ရွိရမည္

F C Dm _ _ _/ Bb _ / C _ / F _ C _ /
CHO: ပညာသင္ခ်ိန္ ငယ္စဥ္တုန္းအခါ . . ေပ်ာ္စရာေတြဟာ ပညတ္ခ်ိန္္ကအမွား '.
F C Dm_ _ _/ Bb _ / C _/ F _ C _/
လိုခ်င္တာေတြ အိပ္မက္ထဲမွာ . . ရဖို ့ အတြက္ ့မိဘေတြဆီက .

II. ဘ၀ကအရြယ္ေရာက္ၿပီ . . စိတ္ရိွသမွ်လုပ္ခြင့့္ မရ
အေရွ ့ကလူေျပာသည္ . . မတရားမွဳကလက္ပိုက္ မရ
ဒါဆိုျဖစ္သင့္တာလုပ္မည္ . . မ်ိဳးဆက္သစ္တို ့ အက်ိဳးရွိေစ
CHO: ဒဏ္ရာေတြကို မ်ဳိသိပ္ထားကာ . . ခိုင္မာတဲ့စိတ္နဲ ့ေရွ ့ဆက္ခံယူသြား
လိုခ်င္တာေတြ လူ ့တန္ဖိုးးပါ . . ရဖို ့ ခဏေတာ့ ဒုကၡ ရင္ဆိုင္သြား .

----------
ေစာထဒ႑ာရီ

Intro: Em_ _ _/ Em _ _ _ / C _ _ _ / Em _ _ _ / C_ _ _ / D_ _ _ /( Em _ _ _/)4 Lyric: ၿငိမ္းေစ
အေဆာင္ေရွ ့မွာ သီခ်င္း သြားဆိုၾကမယ္ဆိုေတာ့
ၿပန္လည္ ေငးေမာၾကည့္သူေတြ ဟို'ေေ၀းေ၀းမွာ က်န္ေနခ ဲ့ၾကပါၿပီ
ဒီ၀န္းက်င္မွာ တစိမ္းေတြနဲ ့ ေၿခာက္ေသြ ့လို ့ ေနခဲ့ရပါၿပီ
ဒါဟာ ေနရာေဟာင္း .. ဒို ့ပိုင္ဆိုင္ခဲ့တဲ့ ေၿမ
မေရရာတဲ့ ညေတြရယ္… မေသၿခာတဲ့ မနက္ၿဖန္ကို….လွမ္းေလ်ာက္ေနၾကဆဲ..
(G _ D _ / Em _ _ _ / Em _ _ _ /)2
အာရုဏ္ထက္မွာ အလင္း ေရာက္လာလိမ့္မယ္ ဆိုေတာ့ . .
အေၿဖရွာ လမ္းခင္းေပးသူေတြ ဟိုေ၀းေ၀းမွာ ေၾကြေနခဲ့ ၾကပါၿပီ ..
ဒီလမ္းေပၚမွာ ေသြးစေတြၿပန့္က်ဲ ေၿခာက္လွန္ ့လို ့ ေက်ကဲြရေလၿပီ . .

ဒါဟာ ေနရာေဟာင္း . . . ဒို ့ပိုင္ဆုိင္ခဲ့တဲ့ ေၿမ . .
တြယ္ရာမဲ့ ညေတြရယ္ . . အေဖာ္မစံုတဲ့ မနက္ၿဖန္ကို . . လွမ္းေလ်ာက္ေနၾကဆဲ . .
မေၾကညာပဲ သိမ္းဖ်က္ရတဲ့.. ေမ်ာလြင့္ၿခင္းေတြရယ္..

တခါးတခ်ပ္ကို မွားေခါက္မိရင္း . . .ေစညြွန္ရာဆီ ဦးွလွုည့္ၾကေလၿပီ. . . ၿငိမ္းခ်မ္းေရး . .
တေနရာေတာ့ရွိလိမ့္မယ္ ငါတို ့အတြက္ . . . .ၿငိမ္းခ်မ္းေရး….
ေသြးစြန္းလက္ကို ေခါင္းငုံ ့ေပြ ့ဖက္ … . . .
ငါတို ့နွလံုးေသြးနဲ ့ေဆးေၾကာရမဲ့. . . အပစ္မဲ့၀ိဥာဥ္မ်ားနဲ ့စေတးၾကရမဲ့. . . ၿငိမ္းခ်မ္းေရး . . .
--------
စစ္မဲ့ၿငိမ္းခ်မ္းေရး

Key: D ( Rock ) Lyric: ေဒဗီ
Intro: D _ _ _ //8 G _ _ _ / Gsus4 _ _ _ /C _ 0 0 0 0/
D
I. ဗမာၿပည္္ကဗံုးနဲ ့ ေသနပ္သံေတြ . . နာဂါဆာကီ အတိတ္ရဲ ့/က အရိပ္တေစေတြ .
D
II. ပင္လယ္နီမွာေသြး ေခ်ာင္းစီးကာေန . . လူေတြေသေအာင္ သတ္တဲ့စစ္ကိုေလ . .
D G
CHO: ( ဒို ့ညီအကိုေတြ တားဆီးၾကေလ . . . ဒို ့ညီအကိုေတြ တိုက္ဖ်က္ၾကေလ . .
C D
ဒို ့ညီအကိုေတြ ေသြးစည္းၾက္မယ္ေလ . . )
D
III. သံလြင္ခ်ီကာ ဂ်ိဳးၿဖဴငွက္ငယ္ေတြ . ကဘာေၿမတခြင္မွာ . . ၿမဴးပ်ံဝဲေစေသာ္ဝ္ . .

( G _ _ _/ G _ _ _ / D _ _ _ / D _ _ _/)4
စကားေၿပာ- မိခင္ေတြရဲ ့မ်က္လံုးနဲ ့ . . . ခ်စ္သူေတြရဲ ့မ်က္လံုးမွာ . . .
မ်က္ရည္ေတြ ဖုန္းလြမ္းေစေသာစစ္ကို . . မုန္းတယ္ . .
ဟီရုိရွီးမားနဲ ့နာဂါဆာကီ အတိတ္က အရိပ္တေစေတြ ေၿခာက္လွန့္ေနဆဲ . .
( G _ _ _/ G _ _ _ / D _ _ _ / D _ _ _/)3 /C _ 0 0 0 0 /
I. II. III. CHO . စကားေၿပာ
လူေပ်ာက္ေနတဲ့လမ္းမေတြနဲ ့ . . လမ္းေပ်ာက္ေနတဲ့ကေလးငယ္ေတြရဲ ့ . .
အနာဂါတ္ဘဝေတြကို . . ေခ်မြ ရိုက္ခ်ိဳီးေနေသာ စစ္ကို . . မုန္းတယ္ . . Fade Out . .
၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀